Radio Sport Moldova

8 comentarii:

  1. Imi pare rau ca s-a schimbat profilul muzical pe Radio Sport. Era singurul post pe care il ascultam si in masina si acasa, pentru ca doar el oferea muzica pe placul meu. Chiar imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca citesc mesajele administratorii postului, asi vrea sa sustin auorul mesajului precedent. postul a devenit un sir potreb obisnuit. Reveniti la standartul initial si veti avea ascultatori fideli. altfel va ve-ti inchide cu totul in urmatorul timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. spuneti-mi va rog unde pot sa gasesk lista kintecelor la Radio Sport..imi plac multe kintece dar nustiu cine le kinta si kum se numesk kintecele!va rog foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  4. Sustin mesajele precedente intorcetiva la profilul vechi, unicul post de radio care il ascultam :(

    RăspundețiȘtergere
  5. cine stie cum senumeste cintek despre Dan Balan

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un post bun, nu stiu care a fost formatul sau anterior, dar acum este pe placul celor care sunt fani ai muzici anilor 90. Bravo. Si ideia cu playlist tot e buna, ar fi bine sa plasati una

    RăspundețiȘtergere