Radio Moldova Muzical

16 comentarii:

  1. buna . Sint din ROMANIA din orasul CARANSEBES ( 100 KM de TIMISOARA )de citeva zile v-am descoperit pe net---- SUPER MUZICA ---MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  2. salut didutsu.dj`itsa mea preferata:* uite ca te ascult acuma si aici:D si prima mea dedicatie chiar pt tine:P ma bucur mult ca iti traiesti visul si ca asta te face fericita! esti tu o scumpa:* tu alegi muzica..ca doar e pt tine dedicatsia:*

    RăspundețiȘtergere
  3. paulina, da noi te-am ascultat.
    BRAVO!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar daca viata nu e asa cum o doresti,chiar daca cei pe care ii iubesti te mai supara,iarta si uita, zambeste si bucura-te alaturi de noi care iti dorim astazi "La multi ani!",cele mai frumoase ganduri de bine si sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu incerc sa ascult dar nu mi se primeste. CAre poate fi problema? SAu nu e suficient doar sa apesi butonul START. MAi trebuie careva ajustari aditionale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine merge perfect.. apas start si gata.. cred ca e o problema la time la calculator, poate sunetu e stins sau viteza e mica...

      Ștergere
  6. Remarcabil faptul ca si cei de peste Prut admira muzica noastra...

    RăspundețiȘtergere
  7. PENTRU NEPOTELUL NOSTRU IUBIT SI SANDEL NUMIT,AZI IN ZI DE SARBATOARE NOI VENIM CU O URARE:LA MULTI ANI SA NE TRAIESTI,PE NOI LA FEL SA NE IUBESTI,SA FII VESNIC BUN SI BLIND CIT VEI TRAI PE PAMINT.LA MULTI ANI!SEMNEAZA NANII ALEXANDRU SI IRINA COJOC DE LA MOSCOVA

    RăspundețiȘtergere
  8. salutare la toti! si un pupik dulce pentru scumpul sotul meu iubit vasile cujba!

    RăspundețiȘtergere
  9. Irinuca !!! Nana Lenuta te cuprinde strins si te saruta !!! Ma bucura insistenta cu care tu faci muzica !!! Lucrul mare se face din multe lucruri mici deaceia _ Inainte !!! Numai bine colegilor tai !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua va scriem din Russia! Sunt IUNCU NATALIA, si as vrea sa o felicit pe scumpa mama mea Cazac Elena, din satul Mincenii de sus R-nul Rezina, cu ziua de nastere,care pe 9 februarie este omagiata. Să fii sănătoasă, MAMĂ, să ai parte de sănătate, de bucurii şi de cât mai puţine griji într-o lume încorsetată de stres continuu. Te ştiu şi te simt alături în fiecare zi, chiar dacă ne vedem mai rar, iar când suntem împreună orele se scurg mult prea repede. Îmi eşti şi ne eşti tare dragă, cuvintele sunt prea puţine într-o astfel de zi şi oricum nu ar reuşi să transmită tot ceea ce avem în suflete. Te iubim scumpa noastra ,LA MULTI ANI! Cu drag fiica Natalia si ginerele Ion. Va rog puneti cintecul Catharsis-mama. Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  11. BASARABIA E PARTE DIN ROMANIA SI BASARABENII SUNT FRATII NOSTRI!!!!! TRAIASCA TOTI ROMANII ORIUNDE S-AR AFLA. URA URAA UURRRAAAA

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua radio moldova.Eu ce locuiesc in franta ascult cu mare placere Radio Plai.Ceea ce vreau sa va spun e simplu:Buna continuare pentru acest post care te unge la inima.Eu personal sint ardelean,dar asta nu inseamna ca ascult numai music a ardeneleasca.Eu ascult muzicà "ROMANEASCA"MOLDOVA ESTE TERITORIU ROMANESC! IN CONCLUZIE:FELICITARII!

    RăspundețiȘtergere