Radio Stil

18 comentarii:

  1. Imi place tare,e foarte frumos!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Va Vom fi foarte recunoscatori daca ati difuza pe postul DVS careva melodii din repertoriul interpretei de muzica usoara Natalia Boboc. Mersi anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  3. foorte bine SINTETI CEII MAI BUNII

    RăspundețiȘtergere
  4. as dori sa transmiteti ceva mai vesel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi mult de surpriza!e super dediditatia..o seara buna..

      Ștergere
  5. spuneti va rog nu stie cine cintecul asta cu versurile astea "de cind te iubesc pe tine si de cind noi ne cunoastem ,fara tine viata nu are nici un sens"....nu pot gasi cintecul nicaieri ...cine ma poate ajuta

    RăspundețiȘtergere
  6. spuneti va rog cine cinta cintecul unde refrenul suna asa------------- и один и второи побегут замнои..............

    RăspundețiȘtergere
  7. Da,as vrea si eu sa aflu cine cinta si cum se numeste piesa,,,a liubuiusi lisi ptitei v oblacah...

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau sa aflu cine a cintat cintecul undeva la ora 13....cu cuvinte de genu..(ia ne gordii s molciu na drugu hochu tolko s volkom ne hociu bolishe vstretitsea)

    RăspundețiȘtergere
  9. As dori sa ascult piesa "dobroe utro"din pacate nu cunosc cine cinta... Merci

    RăspundețiȘtergere
  10. Doresc sa aflu denumirea si interpretul cintecului despre mama care a fost transmis 03.04.14 la 12.30

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma puteti ajuta sa gasesk kintekul kare are urmatoarele secvente: tot ce mama-n viata tu mi-ai dat si dragostea si sufletul curat,dar vreau sa-i multumesc tatalui meu ca ma cresckut la bine si la rau....cu refrenul: iubitul meu taticul meu sa te paseaska Dumneze caci pentru mine tu esti mereu cel mai dorit drag si iubit la nesfirsit

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. a fost difuzat aprox la ora 10:15 asta dimineata, ms anticipat

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua astazi la ora 10:55 a fost difuzat un cintec Shanson paremi-se cu asa cuvinte - я будто бы навстречу руки протяну слезою с глаз тоску дорог я прогоню найти исполнителя...spuneti-mi va rog cine cinta

    RăspundețiȘtergere