Jurnal FM

Asculta OnLine

486 de comentarii:

  1. eu cred ca Jurnal Fm este este o specialitate foarte buna deoarece imi place sa o ascult!!multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. SUPER JURNAL FM TV SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR

    RăspundețiȘtergere
  3. Puteţi sămi spuneţi cum se numeşte piesa .. de pe fundal la .. X-te iubeshte..

    RăspundețiȘtergere
  4. ei raspund pe skype?cind le scrii?

    RăspundețiȘtergere
  5. Lumeeee cind e x te iubeste??

    RăspundețiȘtergere
  6. spunetimi va rog, ca sai fac o farsa cuiva, care este modul ?

    RăspundețiȘtergere
  7. oameni buni,care au dorinta de a face farse..NU d-ati nr de tel si adrese ale oamenilor aici....ce minte...!JURNAL FM,SUCCESE VOUA IN TOATE!

    RăspundețiȘtergere
  8. da nu este fantasti 4 cum se mai numeste?

    RăspundețiȘtergere
  9. Puneti va rog piesa NIRVANA - smells like teen spirit

    RăspundețiȘtergere
  10. de la ora 20 pana la 21 are loc farsele

    RăspundețiȘtergere
  11. Cind merge Da sau Nu ?! sh la ce ora!
    Mtc anticipat
    Wolf`

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna seara ma numesc Mihai faceti va rog o farsa la o doamna se muneste Maria si toata ziua sta pe odnoklassniki joaca jocuri 069953435

      Ștergere
  12. sooper,,, cel mai tare post... in frunte ku DanOiela shi Doina caroce

    RăspundețiȘtergere
  13. ATENȚIE:

    in emisie vor fi citite doar Mesajele care vor fi trimise la numărul anunțat in emisie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zimi te rog numarul de contact und epot trimite si eu un mesaj,mersi

      Ștergere
  14. salut ce faceti
    sunteti bravo

    RăspundețiȘtergere
  15. salut jurnal fm sunteti cei mai tari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. salut baeti sunteti ft tari...

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut,am dori sa felicitam dragii nostrii ingineri electrici,Sergii si Iurie,cu ridicarea in rang,de la stimatii colegi lacatusi

    RăspundețiȘtergere
  18. vo suntztzi cei mai tari din lume THE BEST O THE ORLD

    RăspundețiȘtergere
  19. puneti va rog piesa E sarbatoare si rasuna muzica pentru Andrei Rosca din partea colegii sale Blondinocika

    RăspundețiȘtergere
  20. sunatiova rog pe mama 068033970,nici macar nu ati citit mesajul pana la sfarsit,sunatio va rooooooog
    MARIANA

    RăspundețiȘtergere
  21. salut faceti va rog o falsa unui romin care e in moldova si spunetii ca cind a sa acopere a 3 tiplita sa se spinzure diodata 068225227 laurentio

    RăspundețiȘtergere
  22. sunatio varog pe livia si spunetii ca este o rea...

    RăspundețiȘtergere
  23. sunatio varog pe livia si spunetii ca e foarte rea 068320848

    RăspundețiȘtergere
  24. sunteti un post de radio super va ascult 24\24 tinetio tot asa

    RăspundețiȘtergere
  25. Salut faceti va rog o farsa pentru o domnisoara(cristina) locuieste la camin..invata de contabil tel.068827062

    RăspundețiȘtergere
  26. la ce ora si in ce zi merge x te iubeste?

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna seara, ma numaesc Ecaterina face-ti va rog o farsa amicei mele Laura care este studenta la Universitatea Pedagogica Ion Creanga la facultatea de limbi straine... si care-i singura acum si trista 069044698

    RăspundețiȘtergere
  28. Dati-o afara pe degradata si oaie asta cu defect verbal de la ora 14 si sa invete alfabetul caci cuvintele nu toate se scriu cu - ăă -

    RăspundețiȘtergere
  29. mălodiă ă frumoasă , ha-haa ,puneti o inregistrare sa asculte si ea sau chiar seful vostru caci tare urit mai suna vorba ei

    RăspundețiȘtergere
  30. super Jurnal-Fm cel mai tare !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Salut vreau să faceți o farsă celei mai bune prietene a mele..se numește vera dansează oriental inventați ceva pe tema dansului..merci farsa e de la Vika..:))numărul ei 060581445

    RăspundețiȘtergere
  32. salut jurnal fm puneti va rog mult piesa lui ion suruceanu striga-ma

    RăspundețiȘtergere
  33. Gabriel Dorobantu-Hai vino iar in gara noastra mica.

    RăspundețiȘtergere
  34. spunetzim va rog frumos cum pot face o farsa cuiva..?

    RăspundețiȘtergere
  35. buna jural FM ... va rog frumos t1One – Только Ты Одна..... va rog foarte frumos... multumesc

    RăspundețiȘtergere
  36. eu cred ca sticla cu pulverizator..:d

    RăspundețiȘtergere
  37. credca sticla cu pulverizator ...! (sabina)

    RăspundețiȘtergere
  38. As vrea un numar de contact de la cei de la X te iubeste...sau zicetemi care sunt regulile de realizare a unei farse?...si daca farsele se fac doar celor din tara...sau se poate si celor de peste hotare...astept raspuns va rog mult....multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  39. super jurnal fm so tineti tot asa ca sinteti tari

    RăspundețiȘtergere
  40. Salut...Faceti o farsa unui prieten pe nume Victor...Este fotograf...nr:078112759...Va rog frumos!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  41. salut faceti o farsa pe numele vlad ....... este politist 068550609 va rog

    RăspundețiȘtergere
  42. sallutare ..as vrea sa o sunatzi pe mama shi sa sai spunetzi cit de tare noi fiicele o iubim mult ....shi sotul ei dumitru...le uram mult sanatate shi le dorim mult norok in viatza....de la dana ..un cinte c daca se pote despre parintzi...

    RăspundețiȘtergere
  43. a si nr de telefon ...078124233 eu dana am scris...mai devreme sms

    RăspundețiȘtergere
  44. super muzika ...asta chiar imi plACE cel mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  45. sunatio va rog pe prietena mea care se numeste natalia si va rog sa ii spuneti ca o iubesc tare mult si astept sa imi spuna ca ma iubeste si ia. nr ei 060507363

    RăspundețiȘtergere
  46. SALUT sunati-o va rog pe pritena mea si spunetii ca o iubesc

    RăspundețiȘtergere
  47. salut as vrea sa o sunati pe prietena mea natalia si sa ii spuneti ca o iubesc da la (D G)060507363

    RăspundețiȘtergere
  48. salut ma numesc natasha faceti va rog o farsa pentru prietenul meu,va dati drept amantul meu 069284647

    RăspundețiȘtergere
  49. SALUT FACETI O FARSA PRIETENULUI MEU INVENTATI CEVA IN LEGATURA CU DRAGOSTEA IL CHEAMA OLEG.069484231.MA NUMESC ALINA MERSI

    RăspundețiȘtergere
  50. Salut ma numesc Adriana faceti va rog o farsa pentru o fosta prietena Vica, dativa drept un admirator al ei sau ceva de acest gen .nr 069539882.

    RăspundețiȘtergere
  51. peste cit timp este facuta farsa si kind poate fi auzita ?

    RăspundețiȘtergere
  52. Salut JurnalFM,ma numesc Stefan,faceti va rog o farsa pentru colegul de serviciu Victor(Vitea) 35 ani,electrician auto la Olmosdon specializarea generatoare startere (TIRURI),
    nu vrea sa manince la cantina,consuma doar cirnat Lacta cu piine.
    068232255
    multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  53. Salut Jurnal Fm..sunteti superbi .. imi place mult sa va ascult .. cineva poate sa imi spuna cum se numeste acest cintec ?

    RăspundețiȘtergere
  54. ce numar are anatol melnic la studiou

    RăspundețiȘtergere
  55. Salut ma numesc Andreea faceti va rog o farsa pentru o fosta prietena Vica, dativa drept un admirator al ei sau ceva de acest gen .nr 069539882.

    RăspundețiȘtergere
  56. SALUT MA NUMESC SVETLANA SI AS VREA SA II FACETI O FARSA SURORI MELE VALENTINA (IA LUCREAZA LA PITARIE DE LA ORA 10DIM.PINA LA 22SEARA E FOARTE CUMINTE SI NU ARE TIMP DE NIMIC LUCRU SI CASA) AS VREA PUTIN SA O INVESELIM DATIVA DREP UN ADMIRATOR DE AI EII NR.EI DE CONTACT 069981492 MULTUMIM

    RăspundețiȘtergere
  57. Salut ma numesc Irina vreau o farsa surorii mele Anastasia vine in uichend acasa si nu face nimic si vreau sa o punem putin la punct numaru ei de contact 060528304
    mersi o stimez mult

    RăspundețiȘtergere
  58. Salut ma numesc Nadejda va rog sai faceti prietenului meu Dumitru o farsa numarul lui de contac 060571783

    RăspundețiȘtergere
  59. Salut ash vrea sa ii fac o farsa unui prieten .. Petru. locuieste in Soroa dar invata la Chishinau.. de mult nu am comunicat .. de dorit sa ii spunetzi ceva in legatura cu o problema sau ceva de genu acesta.. mersi mult!

    RăspundețiȘtergere
  60. Salut ma numesc Adriana faceti va rog o farsa pentru o fosta prietena Vica, dativa drept un admirator al ei sau ceva de acest gen .nr 069539882.

    RăspundețiȘtergere
  61. cum se numeste cintecul care "у молдована нет магадана "?

    RăspundețiȘtergere
  62. 1 din 1000,,,,respect jurnal fm

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna ziua..ati putea sa ii faceti o farsa prietenei mele Natalia...sa ii spuneti ca este super si ft frumoasa...spunetii sa ghiceasca de la cn acest mesaj...dar sa stiti ca e de la catalina cea mai buna prietena (068274001)

    RăspundețiȘtergere
  64. sunatil varog pe andrii si spunetii ca daca dau ochii cu el ii vai d eel ii zmulg tot parul din cap.de la Gabriela
    Numarul lui-060504746

    RăspundețiȘtergere
  65. sunatil va rog pr andrei si spunetii ca e un prosT si nare sovisti delok 060504746

    RăspundețiȘtergere
  66. buna seara vreau sa vad daca maiubeste prietenulmeu ma numesc Mihaelape dinsu ilcheama Minu (068647175) sai spuneti ca iliubesc foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  67. Buna seara va rog frumos sama ajutati ca savad daca ma iubeste prietenul meu pe dinsu il cheama Minu pe mine Mihaela ( numarul lui 068647175)va rog mult

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna seara vreau sal sunati pe prietenul meu si sai ziceti cal iubesc mult de tot si il vreau inapoi ...de la Marcica nr(069377606)

    RăspundețiȘtergere
  69. Buna seara,ati putea sa ii faceti o farsa prietenului meu Mihai..sai puneti cal iubesc mult foarte mult spunetii sa ghiceasca de la cn acest mesaj..dar sa stiti ca e de la Marcica(069377606)

    RăspundețiȘtergere
  70. BUNA ZIUA ASH DORI SAI FACETHI O FARSA UNGIULUI MEU DIMA, CEVA DESPRE MASHINA CARE A CUMPARATU AMU DIN GERMANIA,MERSI MULT (NUMARUL-025928427)

    RăspundețiȘtergere
  71. Salut vreau sai faceti o farsa lui prietenul meu Mihai.....vreau sai spuneti cal iubesc foarte mult asta e de la Marcika ........vreau foarte mult mil doresc foarte mult si daca veti vb poate ia reveni mintea la cap ,vorbiti cu el si intrebatil daca are pe cineva de care ii place ,vreau sa vad daca ma iubeste eu va rog foarte mult va implor sunatil va rog frumos nr *069377606*

    RăspundețiȘtergere
  72. salut o dedicatie muzicala pentru tatal meu de la vasea andra-inventabil va fi bine

    RăspundețiȘtergere
  73. salut jurnal fm as vre sami felicit verisorul eduard cu postul de prorab

    RăspundețiȘtergere
  74. salut varog sapuneti piesa ioane totalumea doarme







    RăspundețiȘtergere
  75. salut.o farsa va rog fostului prieten...cu numele Mihai..raionul falesti....spunetii ceva de mine ca sunt in spital sau ceva de genu asta,....de la danuta...nr de telefon 060208099

    RăspundețiȘtergere
  76. salut..o farsa va rog celei mai bune prietene ale mele Marica.....raionul falesti a terminat recent clasa 9-a numarul 068192180.multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  77. salut o farsa va rog pt mihai din r-nul falesti sat.Bocani..nr 060208099 de la danuta ..ms

    RăspundețiȘtergere
  78. salutare va rog mult mult ,sai transmiteti urari d-lui Mihai cu ziua lui de nastere 069811381.si al meu nr. 069559915 merci

    RăspundețiȘtergere
  79. Salut,ma numesc Alexandru (Shunel),am 17 ani,pe prietena ma o cheama Aura,15 ani**Chisinau,doresc o farsa pentru ea,sa vad daca aceasta domnita are sentimente sau ii sunt simpatic.!
    Numarul ei 060237357 ))
    P.S. Ms anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  80. Salut Jurnal FM, sunteti cei mai tari, de-aceia v-as ruga sa-i faceti o farasa celei mai bune prietene Mariana, in privinta la dragoste....ea in ultimul timp kam sufera mult din kauza aceasta...079286350...Va multumesc mult, Tyna....si spuneti-mi va rog kind as putea sa aud aceasta farsa???

    RăspundețiȘtergere
  81. super piesa kare kinta akum.....place tare (Y)

    RăspundețiȘtergere
  82. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  83. salut faceti o farsa soreii mele violetta... dece no ajuns az la serviciu.:D dela fratelii vanea:D

    RăspundețiȘtergere
  84. Salut Jurnal FM faceti va rog o farsa la o fetita se numeste Maria num:078964976

    RăspundețiȘtergere
  85. Salut jurnal fm faceti va rog o farsa Anei Maria 068413447.dativa drep un admirator.ms mult

    RăspundețiȘtergere
  86. salut jurnal fm...faceti va rog o farsa colegului Nicu...el anul acesta terminat cl 9...facetii o farsa si spunetii cai de la Octavian

    RăspundețiȘtergere
  87. salut jurnal fm...faceti va rog o farsa colegului meu Niku..el anul acesta a terminat cl 9..facetii o farsa si spunetii cai din partea lu Octavian.
    nr.060234248

    RăspundețiȘtergere
  88. De ce pui doar muzica mai vb vreau sati aud vocea de ingeras

    RăspundețiȘtergere
  89. mam indragostit de tine anatol te rog scrimi ceva zimi skypul tau te rog

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna,ma numesc Andrei,am o cunoscuta foarte vesela la ale ei..faceti va rog o farsa..Diana 17 ani,daca se poate astazi ca miine pleaca peste hotare.merci mult.sunteti foarte bravo...nr ei 068261136

    RăspundețiȘtergere
  91. de ce nu se duc mesajele cind trimit la numaru 9955???

    RăspundețiȘtergere
  92. sALUT vreau sa va rog sa-l sunati pe prietenul meu Dan si sai spuneti cal iubesc nespus de mult indiferent de tot...de la Alina

    RăspundețiȘtergere
  93. va rog frumos sa faceti o farsa 060278223 -Elena,20 ani

    RăspundețiȘtergere
  94. 060274550 -Maxim,felicitatil va rugam cu ziua de nastere ! ( din partea pritenelor Djulia si Iulian )

    RăspundețiȘtergere
  95. Salut spuneti va rog azi sunati sa transmiteti mesaje de dragoste

    RăspundețiȘtergere
  96. facetii varog vro farsa lui Dominik.numarul.060189871

    RăspundețiȘtergere
  97. faceti va rog o farsa lui Vadim ce prostie a afacut aseara.num069691964.mersi.

    RăspundețiȘtergere
  98. Buna railor sunteti super! imi plak glumele voastre!

    RăspundețiȘtergere
  99. Buna as vrea sa faceti o farsa unei persoane pe kare o iubesk enorm,mam indragostit de kum lam vazut si tin mult la el,imi place kind ma cearta,kind imi zice tot kum crede imi place tot la el,si sa nu se gindeaska la ceia ka kurind pek si imi va trece il iubesk si asta pe mult! Tolia 079904577

    RăspundețiȘtergere
  100. Ash vrea sa faceti o farsa celei mai bune prietene de a mele o iubesk mult ! 079204782 Lena de la tanea! va poop

    RăspundețiȘtergere
  101. la ce ora se incepe x te iubeste??

    RăspundețiȘtergere
  102. Faceti o farsa lui Dorin....E cam nervoss)
    numarul 060888183
    Multumesc....

    RăspundețiȘtergere
  103. Buna ma numesk tatiana si as vrea sa ii transmiteti lui anatol ka tin fte mult la el si ka imi cer skuze pu tot ce i-am zis si pu ka mam komportat poate uneori ka un kopil,il iubesk mult si nu vreau sa il pierd!

    RăspundețiȘtergere
  104. buna ma numesk tatiana si as vrea sa transmiteti lui anatol ka il iubesk fte mult si ka imi cer ertare pu komportamentul meu si pu tot s=ce iam zis si skris! vreau sa fie doar al meu! il iubesk 079904577

    RăspundețiȘtergere
  105. buna ziua putet sa faceti o farsa lui persoana aceasta se numeste şova vlad e din rezina are 15 ani varog sunatal 069425210

    RăspundețiȘtergere
  106. cit costa sa expediezi un sms la 9955??????????????
    pentru ca nu pot transmite si nu inteleg care e motivul

    RăspundețiȘtergere
  107. Buna, as vrea sa-i faceti o farsa unei prietene..o cheama Ilinca, ii place sa vorbeasca cu baietii la telefon..Puteti sa va dati drept, Dan, Dumitru sau Nelu..Ea vrea foarte mult sa plece la mare !!! nr. ei 068558130 ..

    RăspundețiȘtergere
  108. buna ,,,,vreau sa aflu daca se poate de facut farse peste hotare??????????puteti sa imi spuneti???

    RăspundețiȘtergere
  109. pentru a face farse cuiva trebuie sa scrim aici?sau la 9955??

    RăspundețiȘtergere
  110. buna faceti o farsa lui fratele vadim nr.069015831 urget va rog frumso inventati si voi ceva
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  111. salut transmiteti lui prietena mea Diana ca o iubesc enorm nr.068849603 de la prietenul ei.
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  112. buna spunetii lu domiunik ca e o persoana care ii place sa insele feTele si sa le schimbe cA pe ChisloTi.
    nr 60189871

    RăspundețiȘtergere
  113. salut sunatio pe prietena mea se numeste tamara facetii o farsa inventati si voi ceva 068913982
    multumesk

    RăspundețiȘtergere
  114. salut....daca puteti va rog faceti o faras lu mama mea,si ziceti ca vasile ficeoul ei nu a luoat bacu la romina.nr078849381...multumesc cit mai rpede daca sepaote

    RăspundețiȘtergere
  115. Sunaţi.068563306)).Spuneti-i.ka,il vreau inapoi Imi pare rau de tot ce sa intamplat, imi pare rau caci fara el nu mai pot iar cind trece o zi fara el eu simt ca trece o vesnicie.Va.rog:((

    RăspundețiȘtergere
  116. salut facetii o farsa se numeste anatol spunetii dc o sunato pe prietena ta spunetii ca cristina e prietena ta si sa no mai deranjeze nr lui este 069924530 la urma spunetii cai transmisa de la prietenu lui
    multumesk

    RăspundețiȘtergere
  117. Salut... facetii o farsa lui Ion din Soroca inwentati cewa
    nr 60423843...... de la Denis ms mult

    RăspundețiȘtergere
  118. Salut aici pot trimite nr. ca anatol mai apoi sa sune sa faca farse?

    RăspundețiȘtergere
  119. salut vreau sa-i fac o farsa finutei mele veronica are 28 de ani ea lucreza la gradinita din sat va rog frumos sa o inveseliti cumva nr de tel 069791150

    RăspundețiȘtergere
  120. buna seara vreau sa-i faceti o farsa prietenei mele natalia ea are 16 ani ea astazi a dat documentele la colegiiu vreau cumva sa-i faceti o farsa ca nu intra ca media e prea joasa intelegiti voi va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  121. buna seara vreau sa-i fac o farsa prietenei mele Natalia ea are 16 ani ea astazi a dat documentele la colegiu shi vreau ca dumneavoastra sa-i faceti o farsa sa o inveseliti nr de telefon 060475078

    RăspundețiȘtergere
  122. Ador risul lui Anatol Melnic!!!!))))))

    RăspundețiȘtergere
  123. Salut Anatol Ma numesc Alexandru si vreau sai faci o farsa mamei mele Rodica ..sai zici ca eu am furat niste bani de la colegiu financiar bancar de unde invat sa va prezentati ca sunteti directorul colegiului Gabriel Palade si sa spuneti ca tre sa vie mine la Chisinau la Politie..La urma sai spuneti ca eu o iubesc foarte mult..Numarul ei e 079841565...Va rog foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  124. buna spunetzimi va rog pe ce numar ash putia trimite mesaj ca sa faca o farsa? va rog mult sami raspunda cineva de demult caut dar nici ca cum nu gasesc

    RăspundețiȘtergere
  125. buna jurnal fm faceti o farsa sotului meu vreau sa stiu are el de gind sa ma schimbe si cit de tare tine la mine inventati si voi ceva cu numele senea cumatru eu sunt Adriana si spunetii ca il iubesc mult

    RăspundețiȘtergere
  126. Buna ziua jurnal fm.Vreau sai doresc multa sanatate surioarei mele mihaela breazu sa creasca mare si sa aiba mult noroc in viata Cu mult respect Daniela.Mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  127. ma numesc Vasea va rog o farsa numele Catalina Baciu r.straseni numaru de telefon 060551021 la urma spunetzii ca o iubesc

    RăspundețiȘtergere
  128. buna ziua radio jurnal fm as vrea sami felicit mama sai doresc sincere felicitari si urari de bine pentru mamica noastra Luchian Valentina din satul Cuizauca, r. Rezina care astazi implineste frumoasa virsta de (54 ) ani. Întreaga familie am vrea sa-i spunem că o iubim și îi suntem alaturi ca să-i oferim sprijinul și dragostea bine meritată. Chiar daca cei pe care ii iubesti te mai supara,iarta si uita, zambeste si bucura-te alaturi de noi, familia si apropiații care îți dorim astăzi "La mulți ani!" . Mulțumim lui Dumnezeu că ne-a dărit o mamă, o prietenă și o soție neprețuită.Îți dorim să fii sănătoasă, voioasă, să te simți realizată și mereu apreciată. LA MULȚI, MULȚI ANI MAMICO ȘI TOȚI FERICIȚI.sunatio va rog la numaru 068349974

    RăspundețiȘtergere
  129. buna ziua. complimente pentru cea ce faceti. Am vrea va rog sai facem o gluma socrului meu pe tema compagniei orange findca el este un client devot lia scris si o scrisoare. din partea feceorilor de la italia spundui ca il iubesc mult. numarul sau de contact este 024462240

    RăspundețiȘtergere
  130. spuneti numarul la care sa trimit sms

    RăspundețiȘtergere
  131. Ei nu a fost frumos nu iatzi dat o sansa ca sashi felicite fiica

    RăspundețiȘtergere
  132. salut jurnal fm sunteti superi si superbi va admir

    RăspundețiȘtergere
  133. spuneti va rog la ce numar pos sa trs sms la emisiunea x te iubeste

    RăspundețiȘtergere
  134. puteti sa-mi spuneti adresa de skype a postului de radio?

    RăspundețiȘtergere
  135. imi puteti da adresa de skype a postului de radio?

    RăspundețiȘtergere
  136. Salut asi dori sa va zic ca so tineti tot asa super !SInca ashi mai dori ceva sa va intreb de ce mesajele mele care le trs nu ajung in direc am deja o saptamina decind incerc sa-i fac o farsa prietenii mele shi nimic trs cite 3 sms si tot nimic rost trs si inainte de emisiune shi in direct cind este spunetimi va rog de ce nu publicati farsa ?AM sa mai incerc dupa ce vin de la mare peste 7 zile poate o sa se primeaca!Sper!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere