Radio Dor Căuşeni

22 de comentarii:

  1. un post de radio tare de to!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. salut la toti as vrea sa va intreb acum nu se scrie sul internet i sms de dupa hotarre

    RăspundețiȘtergere
  3. doamna aceasta care conduce acum radio dor un cintec pentru tine nu poate vb bine mi pare rau 27.07.2012 orele 18.32

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! Va Vom fi foarte recunoscatori daca ati difuza pe postul DVS careva melodii din repertoriul interpretei de muzica usoara Natalia Boboc. Mersi anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  5. minunat... imi place,succese si in anul 2013!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt din Bacau si ascult postul dumneavoastra cu mare placere,in special muzica populara ,sunteti the best.
    La multi ani si un An nou fericit la toti romanii de peste Prut.

    RăspundețiȘtergere
  7. va multumesc din toata inimioara penru tot ce faceti voi pentru noi

    RăspundețiȘtergere
  8. LA CE NUMAR SA SUNAM LA RADIO DOR

    RăspundețiȘtergere
  9. as dori sami cititi mesajul in direc vreau mult sami felicit fetita pe nume nikoly din satul ermocliea sai dores o copilarie frumoasa si sa fie sanatoasa cu drag mamica cotoman nadejda va multumesc din suflet

    RăspundețiȘtergere
  10. ghiorghe topa cuvintul moldoveni

    RăspundețiȘtergere
  11. Super Radio! Imi place sa particip la concurs.
    Va Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. p-n d.Ludmila Sarev din s.Ursoaia o melodie in iterpretarea Irinei Crug,din partea fiicei cu mesajul esti cea mai scumpa mamica din lume

    RăspundețiȘtergere
  13. vreu sa dau o dedicatie prietenei mele Ursu Romina pe o multumire si as vrea o dedicatie eu spun nu si tu spui da

    RăspundețiȘtergere
  14. salutare DOR sunteti cei mai tari

    RăspundețiȘtergere
  15. salutare radio dor doresc sa-mi felicit nepotei Davidas si Delia cu 1uinie din satul Opaci le doresc o copilarie frumoasa multa sanatate si multe zambete de copil.

    RăspundețiȘtergere
  16. salutari pentru Radio Dor.salutari si familiei mele din Ursoaia cu drag Olina din Romania.o pup si pe Catalina prezentatoarea voastra Catalina nepotica mea frumoasa

    RăspundețiȘtergere