Kiss FM

29 de comentarii:

  1. sunteti cei mai tari,succes pe viitor,bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. as dori piesa tacata pentru sora mea cea draga

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut! Va Vom fi foarte recunoscatori daca ati difuza pe postul DVS careva melodii din repertoriul interpretei de muzica usoara Natalia Boboc. Mersi anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna hit!!! as dori piesa Mario Casas

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa binecuvanteze MOLDOVA MARE !!!!!!
    The Best KISS FM CHISINAU /KISS FM ROMANIA

    RăspundețiȘtergere
  6. Bna seara moldova scriu din rusia vreau o dedicati muzikala petru verisorii mei si penru prietena mea AFROJACK POLKADOTS SUNTETII CEI MAI TARII BRAVO

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau si eu o dedicatie pentru sotul meu ion de la sotia irina si fiica patricia cal iubesc enorm

    RăspundețiȘtergere
  8. salut as vrea si eu piesa de la mariana mihaila as vrea

    RăspundețiȘtergere
  9. va rog frumos piesa loca de shachira

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut. Un feedback pentru cei de la Kiss FM - ar fi o idee buna daca ati putea publica PlayList-ul cu piesele care au fost difuzate in fiecare zi si/sau sa fie scrisa denumirea la piesa cand se incepe sau si mai bine cineva sa anunte in direct pe post ce piesa urmeaza =] ... Cred ca ar fi util si bine venit pentru toti ascultatorii Kiss FM. Merci

    RăspundețiȘtergere
  11. vreu sa fac o dedicatie pentruu olivia din partea lui igor si vreu sai spun ca sa vina mai repede in moldova ca imi este dor de ia

    RăspundețiȘtergere
  12. punet varog ceva de ANDRA multumesk

    RăspundețiȘtergere
  13. pentru scumpul meu iubitsel Dima te iubesk ingeras

    RăspundețiȘtergere
  14. puneti varog Conect dragostea mea....pentru skumpuletul meu DIMA

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut vreau cintecul nou a lui conekt varog daca se poate pentru toti indragostitii

    RăspundețiȘtergere
  16. pune varog ceva de andra pentru imgerasul meu ce poarta numele dima...te iubesk mult ingeras

    RăspundețiȘtergere
  17. puneti va rog ian si tyana- LADY ms din suflet

    RăspundețiȘtergere
  18. SALUT .daca se poate as vrea sa puneti o melodie pentru VITALIE CEBOTARI ,,,DE LA INGA o boje kakoi mujcina ,,,,natali

    RăspundețiȘtergere
  19. Ajutati-ma! Cine a cinta astazi(13.06.14) 17:33 la kiss fm?

    RăspundețiȘtergere
  20. Salut Kiss, am nevoie de ajutorul tau, gaseshte-l te rog pe baiatul cu numele de Vlad Muntean shi shopteshte-i la ureche ca mie tare dor de el! semnat : Eva

    RăspundețiȘtergere