Micul Samaritean

114 comentarii:

  1. Cel mai bun post de radio din Moldova!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel mai bun post de radio crestin D-ZEU sa va binecuvinteze

      Ștergere
    2. Multumesc Domnului ca existati si mai ales pentru posibilitatea de a va asculta on-line. Stiu ca aveti o perioada nu prea usoara, dar doreasc mult sa rezistati!

      Ștergere
    3. buna ziua
      sunt in italia si asi dori sa ascult radio micu samaritean in italia si nu reusesc cum asi putea face sa ascult?

      Ștergere
    4. asi dori sa ascult radio micu samaritean . sunt in italia si nu reusesc sa ascult prin intermediu internetului radio si tare doresc sa ascult micu samaritean md . daca poate cineva sa ma ajute si pe mine . va multumesc

      Ștergere
    5. ma sunati sunt in italiea va ajut 32819433

      Ștergere
  2. Domnul sa va binecuvinteze!!!
    Pentru ceea ce faceti,El sa va dea putere in continuare.

    RăspundeţiȘtergere
  3. super post de radio crestin- multumim Domnului ca exista

    RăspundeţiȘtergere
  4. postul cel mai ascultat si iubit de romani.fiti binecuvintati

    RăspundeţiȘtergere
  5. Un radio pentru sufletul tau in orice vreme

    RăspundeţiȘtergere
  6. Este foarte bun si de folos, aducator de pace si mangaiere pentru cei care trec prin incercari, si incurajator pentru cei care sunt in suferinta...

    RăspundeţiȘtergere
  7. este super, si foarte educativ mai ales emisisunile Ganduri care ne pun pe ganduri. Descatusat ......

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi place si mie mult ,,Descatusat''-ul

      Ștergere
  8. este un radio care aduce pace si mangaiere dar uneori nu-mi functioneaza stiti de ce?

    RăspundeţiȘtergere
  9. Замечательная радиостанция. После прослушивания этих передач остается спокойное настроение, что в наше время нельзя не ценить

    RăspundeţiȘtergere
  10. Domnul; sa va binecuvinteze si lucrarea pe care o faceti pentru DOMNUL ISUS AMIN.

    RăspundeţiȘtergere
  11. As dori si eu versurile la cantarea "Sa nu dispretuim batranii" datimi-le si mie va rog!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.youtube.com/watch?v=5B7AonCsj2A

      Ștergere
  12. buna astazi pe la orele 12:05 am ascultat un cintec in ebraica si as vrea foarte tare sa stiu cine cinta!MUlte binecuvintari

    RăspundeţiȘtergere
  13. Cum se poate asculta in winamp?

    RăspundeţiȘtergere
  14. cum pot sa aflu programa emisiunilor si ora emisiunilor

    RăspundeţiȘtergere
  15. totusi cum se poate asculta in Winamp?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://moldovaon-line.blogspot.ro/2009/11/micul-samaritean.html pe adresa asta

      Ștergere
  16. Unda prin care-ti poate vorbi Dumneze!

    RăspundeţiȘtergere
  17. o emisiune de mare valoare fi/ti binecuvintati///.

    RăspundeţiȘtergere
  18. stie cineva cum se numeste melodia pe care o folosesc la Micul Samaritean care e dor pian,sau stie cineva compozitorul? Ei o folosesc destul de des si la fundaluri in diferite emisiuni??

    RăspundeţiȘtergere
  19. Un radio pentru intreaga familie,aici sufletul se simte ca acasa!!!

    RăspundeţiȘtergere
  20. ce frumos canta fr.Maftei cantarea "VINO DOAMNE':

    RăspundeţiȘtergere
  21. vad cit de mult face/ti Isus in seara asta exstinzind timpul ...ca oamenii sa/si largeasca inima si puna contributia pentru continuarie acestei lucrarii.. 100$ din partea mea si a sotiei mele fiti binecuvinta/ti!!!

    RăspundeţiȘtergere
  22. Imi place foarte mult acest post de radio.sa stiti ca se aude foarte bine chiar si in ROMANIA ,in DERSCA.

    RăspundeţiȘtergere
  23. Ce frumos canta SIDOREL MAFTEI,,, si frati PIT

    RăspundeţiȘtergere
  24. Sunt ANA si as dori ca Domnul sa va BINECUVINTEZE

    RăspundeţiȘtergere
  25. Domnul Isus sa va binecuvinteze si sa va dea putere ca sa duceti aceasta lucrare pina la sfirsit.

    RăspundeţiȘtergere
  26. Sunt de acord cu toti acei care asultati cu placere acst post de radio crestin, in numarul lor ma situez si eu, dar acest post are nevoie mai mult de rugaciunile noastre si, de ce nu? de sponsorizarea noastra.
    Fiti binecuvantati de Domnul, toti acei care truditi la acest post pentru a intari si hrani sufletele noastre. Cu drag,Gh. Barbu, Iasi

    RăspundeţiȘtergere
  27. Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca;daca vei trece prin foc, nu vate va arde,si flacara nu te va aprinde. Donmul sa va binecuvinteze.

    RăspundeţiȘtergere
  28. D-zeu sa binecuvinte pe cei ce asculta si pe cei ce muncesc la ascest post de radio

    RăspundeţiȘtergere
  29. merge cu intreruperi pt ca netul e slab

    RăspundeţiȘtergere
  30. pace multa!aveti cumva arhiva cu predicile?

    RăspundeţiȘtergere
  31. buna , am auzit intr-o zi o bucatica din rafrenu unei melodi care suna "vai ce rau imi pare ", as dori sa aflu numele la melodie . Daca o cunoaste cineva ,va rog sa ma ajutati, astept raspuns .Multumesc anticipat !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut uite asta e melodia, si eu am cautat-o mult, http://www.youtube.com/watch?v=YJVmu6yttiw . Ascultare placuta, sa iti aduca liniste in familie aceasta melodie. Amin.

      Ștergere
  32. Cel mai super radio din Romania si Moldova, ma bucur mult că îl pot asculta pe net. Mulțumesc Domnului pentru acest radio.

    RăspundeţiȘtergere
  33. salut..as dori si eu sa stiu cine cinta melodia care suna asa<cerceteaza-ma dumnezeule..ea a fost cintata acum 15 minute....multumesk si multe binecuvintari

    RăspundeţiȘtergere
  34. acest post ma intareste si hraneste spiritual, si ma ajuta sa nu cad! va multumesc din suflet pentru munca care o depuneti si pentru aceasta lucrare minunata! Dorina.

    RăspundeţiȘtergere
  35. buna as vrea sa stiu care este denumirea cartii din rubrica o carte in serie va multumesc si fiti binecuvintati

    RăspundeţiȘtergere
  36. buna...as vrea sa stiu cum se cheama melodia cantata de mariana somesan...difuzata oe acest post de radio....

    RăspundeţiȘtergere
  37. buna...as dori sa stiu cum se cheama melodia cantata de mariana somesan...am auzit o bucatica din refren:tu esti cu mine...cam atat stiu despre melodie...multumesc...acest radio este cel mai iubit de romani...

    RăspundeţiȘtergere
  38. Buna! Am ascultat aseara o cantare care cred ca era intitulata "Era o casa". E vorba despre doi copii care traiau intr-o casa in care parintii se certau... As vrea sa-mi spuneti daca stiti cine o canta si daca o pot asculta si din alta parte. Mi-a placut foarte mult. Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  39. Micul Samaritean si Radio Vocea Evangeliei sunt cele mai ascultate si Domnul sa va binecuvinteze toti cei care ascultati acestea si altele crestine

    RăspundeţiȘtergere
  40. ion iasi 16 febr 11 50 va rog imi place un cintec in care un vecin ii spune celuilant vecin ca nu ia aratat si lui calea spre Dumnezeu sunetim cum s-o gasesc va multumesc


    RăspundeţiȘtergere
  41. DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE PENTRU ACEASTA LUCRARE MARE PE CARE O FACETI PENTRU CEI CARE AU NEVOIE DE HRANA SPIRITUALA SI DE INTARIRE SI MANGAIERE PRIN PREDICI SI CANTARI

    RăspundeţiȘtergere
  42. Va multumesc pentru muzica buna!!!domnul sa va binecuvinteze!!!

    RăspundeţiȘtergere
  43. Foarte bun Radio
    E foarte interesant!
    Dumnezeu sa va binecuvinteze!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  44. cine canta melodia Arcuri incordate?
    D-zeu sa va binecuvanteze

    RăspundeţiȘtergere
  45. Doresc sa o felecit pe MAMA mea cu ziua mamelor Domnul sa o Binecuvinteze cu mult drag Familia Frunza Valeric,Maria,David,Tamara,Daniel si Macsim . Cerneuti,Tereblece.

    RăspundeţiȘtergere
  46. va rog sa-mi spune-ti ce formatie canta melodia Arcuri incordate?Va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  47. vreau id-ul dumnevostra de yahoo messenger

    RăspundeţiȘtergere
  48. muzica crestina nu va inceta niciodata

    RăspundeţiȘtergere
  49. un radio care miangie inimile o alinare chiar si peste hotarele Tarii noastre si ma rog ca Domnul sa intareasca pe cei ce se ostenesc in lucrare Fiti Binecuvintati

    RăspundeţiȘtergere
  50. Cam prin anii 2000 2001 la radio Micul Samaritean s-a cantat cantarea care are refren Lupta mama nu-ti lasa Fiul tau si fiica ta De pe drumul intunecos Ada-i la Hristos.Stie cineva unde o pot asculta? Va multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  51. Unicul post deradio crestin cu muzica superba.
    Dumnezeu sa va binecuvinteze si in continuare sa continuati aceasta lucrare!

    RăspundeţiȘtergere
  52. STIE CINEVA POEZIA CARE SE DA PE POST DE CRACIUN CU CRESTINUL SI BACANUL -TU AI BANI,EU AM CREDINTA .....CEVA DE GENU DACA MAPOATE AJUTA CINEVA SA O AM SI EU SA MIO TRIMITA PE LICABUTESCU@YAHOO.COM MULTUMESC DOMNUL ISUS SA VA BINECUVANTEZE

    RăspundeţiȘtergere
  53. cineva poate sami zica cum sa ascult micul samaritean din italia cu parabola multumim

    RăspundeţiȘtergere
  54. Poate stie cineva cum se numeste cantarea folosita des la Micul Samaritean,acolo unde canta un fluer cu fon de pian...Cantarea se canta intre anuntsuri...

    RăspundeţiȘtergere
  55. Buna seara,ascult acum in direct acest radio si imi place foarte mult. Desi eu sunt catolica ascult si acest radio imi place.

    RăspundeţiȘtergere
  56. puteti sa-mi spuneti cum se numeste cartea de la pagini alese in romana si autorul?
    multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  57. Puteti sa imi spuneti cine canta piesa Asteapta?Domnul sa va binecuvinteze!Daca se poate trmite la adresa mahalu_mihaela@yahoo.com.

    RăspundeţiȘtergere
  58. Pace tuturor. As dori mult sa stiu daca este cineva care stie cine canta melodia "Iubirea mamei mele". Am auzit-o de mai multe ori la Micul Samaritean, este o melodie superba. Adresa mea este : im_your_own_heart@yahoo.fr.

    Refrenul cantarii este : "Iubire, ocean, ce se-aduna an de an/Din mari si din fluvii, revarsand doar bucurii".


    Ar fi minunat daca cineva ar avea si melodia, sa mi-o poata trimite. Va multumesc in Numele Domnului.

    RăspundeţiȘtergere
  59. domnul sa va binecuvinteze si sa va dea putere sa continuati cu acest post de radio

    RăspundeţiȘtergere
  60. foarte super, imi place mult, dar am o rugaminte ,daca este cineva aici de la acesst post de radio, puteti ca la fiecare cintec sa spuneti ,la inceputul lui sau la sfirsit, denumirea cintecului si cel care o cinta

    RăspundeţiȘtergere
  61. Cel mai necesar - pentru creștinii ...dreptcredincioși - post de radio din Basarabia!!!

    RăspundeţiȘtergere
  62. super cantare, sapte ingeri sapte ingeri am vazut cantand...sa o ma puneti

    RăspundeţiȘtergere
  63. Foarte frumos! M-as bucura insä si mai mult dacä s-ar gäsi si un Radio App pentru Smartphone (Android). Dumnezeu sä vä binecuvinteze!

    RăspundeţiȘtergere
  64. SI mie imi place mult acest post de radio.Mult imi vorbeste Dumnezeu prin el.Domnul Sa VA binecuvinteze,VA ascult de la Ucraina,SI se aude Slava Domnului foarte bine!!!

    RăspundeţiȘtergere
  65. Imi place foarte mult acest post de radio!!!
    Domnul sa binecuvinteze pe toti cei ce lucreaza la acest radio!!!

    RăspundeţiȘtergere
  66. Sunteți minunați ca și Bunul și Sfăntul Dumnezeu care ne-a creat. Vă ascultăm cu mult dor din Rep. Irlanda.

    RăspundeţiȘtergere
  67. Sunt din România şi ascult aproape toata ziua, in timp ce lucrez, acest post de radio. Felicit pe toti cei care fac emisiuni pentru invataturile bune şi pe toti cei care il asculta, pentru intelegerea inteleapta facuta.

    RăspundeţiȘtergere
  68. multumesk pentru micul samaritean

    RăspundeţiȘtergere
  69. stie cineva cum se numeste melodia pe care o folosesc la Micul Samaritean care e doar pian,sau stie cineva compozitorul? Ei o folosesc destul de des si la fundaluri in diferite emisiuni.

    RăspundeţiȘtergere
  70. LA MICUL SAMARITEAN MAI INAINTE SE RECITA O POIEZEIE ,,,AM CAUTAT IUBIREA<<>>.POATE CINEVA SA MIO TRIMATA IN MP3

    RăspundeţiȘtergere
  71. Buna seara, va rog sa imi spuneti si mie daca stiti cine canta melodia,, o Dumnezeu sa aiba mila".
    Multumesc, Domnul sa va binecuvateze.

    RăspundeţiȘtergere
  72. Buna seara! Am si eu o intrebare. Stie cineva cine canta melodia "Sa nu privesti napoi?", difuzata la Micul Samaritean? Multumesc! Domnul sa va binecuvinteze!

    Imi puteti scrie pe adresa :

    im_your_own_heart@yahoo.fr

    RăspundeţiȘtergere
  73. Era o melodie difuzata demult tare la Micul Samaritean, ceva de genul : "Lacrimi sfinte, ce-au curs din ochii Tai, Lacrimi sfinte ca florile de tei, Lacrimi, lacrimi, lacrimi sfinte, peste sute de cuvinte, Lacrimi sfinte ce-au curs din ochii Tai". As dori foarte mult sa intru in posesia ei sau sa stiu macar cine o canta.

    Daca stiti, va rog sa imi scrieti pe adresa :

    im_your_own_heart@yahoo.fr

    Domnul sa va binecuvinteze! Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  74. imi puteti da si mie cantarea Cant aleluia...care s-a cantat seara asta/...?pe adresa de mail: lucian.cirdei@gmail.com

    RăspundeţiȘtergere
  75. Dumnezeu sa va binecuvinteze.micul samaritean este cel mai bun radio crestin.va multumim k existati

    RăspundeţiȘtergere
  76. ma numesc viorel sunte-ti o binecuvintare pt toti si sunte-ti o binecuvintare si pt casa mea Dumnezeu sa va binecuvinteze

    RăspundeţiȘtergere
  77. Pace am o rugaminte la dumneavostra daca se poate...am auzit la Micul Samaritean o melodie care a-si dori mult sa stiu cine o canta daca se poate...melodia se cheama"De ce te ascunzi cand faci pacate"
    Va multumesc mult!Dumnezeu sa va binecuvinteze!
    Daca imi puteti scrie pe adresa de mail iliut_adyna@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  78. Pace tuturor. As dori mult sa stiu daca este cineva care stie cintecul auzit de mai multe ori
    Refrenul cantarii este : "cind ma incred in Dumnezem , eu nu ma tem de nici un rau si toata viata cit traiesc Lui Dumnezeu ii multumesc...".

    Ar fi minunat daca cineva ar avea si melodia, sa mi-o poata trimite. Va multumesc in Numele Domnului.

    RăspundeţiȘtergere
  79. Multumim Domnului ca existati , din Germania va ascultam zilnic ! Un radio pentru suflet .

    RăspundeţiȘtergere
  80. buna! am auzit la la acest radio acum ceva timp o melodie care cred ca era inspirata din Psalmul 139,spunea in versuri "cerceteaza-ma Dumnezeule si duma pe calea vesniciei" sau ceva de genu,am incercat sa o gasesc dar fara izbanda,daca cineva stie unde o gasesc sau imi poate trimite un link as fi recunoscator!

    RăspundeţiȘtergere
  81. buna, imi spune si mie cine a cantat melodia (care nu stiu cum se cheama) de la ora 13 : 32 --- 9.ian.2014. a fost oricine a fost, a avut o voce faina.

    RăspundeţiȘtergere
  82. cel mai minunat pest de radio Domnu sa va binecuvinteze in cercati si radio filadelfia

    RăspundeţiȘtergere
  83. buna,Am si eu o intrebare. Stie cineva cine canta ,(((cind ma incred in dumnezeu,nimik in viata nu e greu,prin orice clipa ceo traiesc,lui dumnezeu ii multumesc,.............ades imi spun vecinile.......................(as dori sa stiu cine cinta?)va rog cine stie sami spuie.

    RăspundeţiȘtergere
  84. Bună ziua, am ascultat ieri o predică ^^ Nicu Butoi - întoarcere la Dumnezeu ^^, dar nu o pot găsi în internet. Ajutați-mă s-o găsesc, mersi.

    RăspundeţiȘtergere