HIT FM Moldova

Asculta OnLine

363 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sunteti cei mai tari din toate radiourile pe care le ascult mereu onlain.Bravo voua s-o tineti tot asa

      Ștergere
    2. salut ma numesc crictina vreau sa transnit salutari la toti in special grupri care am terminan anul acesta gr 471 va iubesc pe toli iv speceal pescumpul meu prieten dima as vrea pesa eu vara nu dorm

      Ștergere
    3. as vrea sa dau si eu o dedicatie pentru sotul meu cu mesajul TE IUBESC MULT

      Ștergere
    4. sall,hit,as vrea sa transmit salutari tuturor si le urez o zi buna

      Ștergere
    5. salut hit, as vra sa transmit salutari tuturor prietenilor din Falesti, in special sotului meu Dima cu mesajul ,,te iubesc mult,,. As vrea piesa Inna- Tu si eu. Din partea sotiei Olesea

      Ștergere
    6. Salutari prietenilo mei din Canada si celor care ma aud acum, va iubesc, si in splecial sotului meu pe care il iubesc enorm de mult, sunteti tari puneti piesa va rog de cristina aguilera

      Ștergere
    7. doresc salutari parintilor,prietenenilor celor care ma aud.Va iubesc foarte mult.sunteti super hit fm puneti va rog piesa je ne se pas

      Ștergere
    8. salut hitfm, as vrea sa trasmit salutari parintilor mei si nepoteilor mei din moldova ,si le spun ca mii dir tare de ei, si voua hitafm salutari la fel sunteti super, scrie ANA din italia

      Ștergere
  2. pogorelov denis imi pare ca te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  3. salut hit vreau sa spun ca il iubesc pe Pogorelov Denis

    RăspundețiȘtergere
  4. salitik hit,puneti o piesa de linkin park pt stass,salutari la toti!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. salutik hit,puneti va rog o piesa de limkin park pt stass din balatina!salutari si voua!

    RăspundețiȘtergere
  6. salut,puneti linkin park pt stass !salut la toti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare HITFM va iubeste Dubasriul la nebunie,ihuuuu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. salut Hit,includeti va rog piesa Ne-Yo=Mad,speciala pentru suparaciosul meu....

    RăspundețiȘtergere
  9. salut hitik salutare iubitei mele vicusor cu mesajul ca o iubesc nult mult pasha mersi sa sacultem laura fabian jeo tem....

    RăspundețiȘtergere
  10. salutic Hit,acest mesaj este pentru scumpul meu logodnic...te iubesc enorm si mii tare dor chiar daca nu demult neam vazut!!!!pupici.

    RăspundețiȘtergere
  11. salut,noapte buna ingeras....te iubesc si te musc strins!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. salut hit fm ! as vrea sa-l felicit cu ocazia zilei de nastere pe scumpul meu prieten - Sergiu Bolocan din Falesti... sa fii mereu asa de atragator si bun la suflet

    RăspundețiȘtergere
  13. privet hitfm...as dori sa transmit multe salutari prietenilor mei si in special doinei...sunteti un post la 100%..daca sew poate rihanna-russian roulett..

    RăspundețiȘtergere
  14. buna hitik...sunteti super tari,muzika e de cea mai buna calitate...transmit salutari celor mai scumpi prieteni,care ii iubesc enorm...si pentru fostul meu prieten il rog sa plece cit mai departe de mine...de la Cristina,si as vrea sa ascult un cintek lent..vam pupat pa

    RăspundețiȘtergere
  15. salut hit!sunteti cei mai tari...muzika e de cea mai buna calitate...transmit salutari celor mai scumpi prieteni si ii iubesc mult...iar pentru fostul meu prieten il rog sa plece cit mai departe de mine nu as dori sal vad...de la cristina,va rog o piesa lenta

    RăspundețiȘtergere
  16. salutari hit fm...si prietenilor mei scumpi..va iuesc pe toti...si pentru fostul meu prieten as vrea sai transmit sa plece cit mai departe de mine..as dori o piesa lenta...vam pupat.pa..de la cristina din glinjeni

    RăspundețiȘtergere
  17. salut hit, aș dori să trimit un salut mare,mare pentru mămica mea care acum face sarmale,pentru prietena mea Taniușa cu care m-am certat puțin și căreia doresc să-i spun că îmi lipsește foarte mult,pe ambele le iubesc enorm de mult,aș dori o piesă de A.Ursu,mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  18. salut hit,doresc sai transmit fostului meu prieten ca il mai iubesc si viata mea fara el nare nici un rost!pt Nicusor

    RăspundețiȘtergere
  19. salut hit vreau sa transmit felicitari prietenelor si rudelor mele........victoria frunze.....mihaela sa stii ca tin forte mult la tine prietena mea cea mai buna

    RăspundețiȘtergere
  20. cine a cintat cintecul precedent...

    RăspundețiȘtergere
  21. BUNA HIT SUNTETI CEI MAI TARI PUNETI VAROG CINTECU AKON-SORRY,BLAME .

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut hitFM....sunte-ti cei mai super....puneti va rog cintecul lui Rihhana-Hard

    RăspundețiȘtergere
  23. salut hit fm,as vrea sa transmit ca-l iubesc mult pe Janelul meu...shi salutari la toti prietinelor mei....de la cristina...multumesc

    RăspundețiȘtergere
  24. Pentru mamicuta mea din Petrunea Elizaveta.Va rog cintecul Miie dor de voi parinti de savana

    RăspundețiȘtergere
  25. salutari pentru toata lumea din falesti in special celor din satul bocsa

    RăspundețiȘtergere
  26. Salutare la toata lumea, sunteti sooper vreau sa transmit tuturor prietenilor salutare in mod special pentru puiutul meu pe nume Vadim ca il iubesc foarte mult, prietenelor mele Lena,Veronica,Natasa,Colea,Alexandru si la toti ceilalti.As vrea piesa lui Rednex-Hold me for a while

    RăspundețiȘtergere
  27. salut hitik ...sinteti super..as vrea piesa larei fabian-je taime

    RăspundețiȘtergere
  28. salut hit fm sunt din romania si ascult cu mare placere postul dvs de radio, imi plac emisiunile si in special muzica difuzata. urez tuturor ascultatorilor si celor din studio mult succes in viitor. va rog sa difuzati piesa :'puya-undeva in balcani " multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  29. salut hit as vrea ,, tu ma faci sa zbor" o domnisoara il cinta dar nu stiu chiar cum se numeste....va iubesc hittttttttttt FM

    RăspundețiȘtergere
  30. Salut Hit , as dori sa transmit salutari fetelor de la ESSERS multe salutari, si o vara cit mai fierbinte

    va multumesc
    piesa : "paparazzi" Lady Gaga

    RăspundețiȘtergere
  31. salut hit,as vrea sa transmit salutari prietenului meu,il iubesc foarte mult si mii dor la nebunie de el.va puuuuuuuuuuuup dulce

    RăspundețiȘtergere
  32. te iubesc scumpul meu si vreau sa fim mereu impreuna.pupici

    RăspundețiȘtergere
  33. Salutare Hit, as vrea sa transmit salutari soferului Andrei de la autocarul Chisinau-Oradea. Va rog sa difuzati piesa Vseo praidiot- Avraam Russo. Ms!! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. cei mai tari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. salut hitik!!! transmit salutari surioarei mele Taniusha shi mamicii Viorica care este la serviciu ... o zi buna voua in continuare...pupici dulci ..va iubesc...

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna hit!salutari la toti prietenii si dusmanii mei din or. Ungheni.o zi superba la toti si hit sunteti cei mai buni.Aliona L.va rog o piesa vesela,Marchetan daca se poate

    RăspundețiȘtergere
  37. salutare la totzi....in special voua....

    RăspundețiȘtergere
  38. salut sunt silvia.salutare prietenilor mei din Leova...in special absolventzilor klasei a 9B a gimnaziului D.Cantemir.va rog piesa alors on dance

    RăspundețiȘtergere
  39. sssssssuntetzi cei mai tari.......

    RăspundețiȘtergere
  40. Sunteti cel mai tare post de radio din Moldova....

    RăspundețiȘtergere
  41. salut hit as dori sai spun scumpei mele iubite ca o iubesc destul de mult

    RăspundețiȘtergere
  42. salutare tuturor hit e cel mai bun

    RăspundețiȘtergere
  43. buna as vrea sa puneti piesa Jowell & Randy - Un Booty Nuevo ft. BlackFather Javiah

    RăspundețiȘtergere
  44. de la cornel(eshti foarte sexy si frumoasa.........puneti shakira waka waka

    RăspundețiȘtergere
  45. privetik hitfm o zi buna si puneti va rog Mondotek feat.Carl print Digi Ben

    RăspundețiȘtergere
  46. salutare hit!as dori sa le urez tuturor un Paste fericit! sunteti super! va rog piesa Jennifer Lopez ft Pittbul -On the floor. Ana

    RăspundețiȘtergere
  47. salutare, hit vreau s-o salut pe jenny din cimislia.. pentru ea include-ti va rog piesa sasha polez-all people.. mersi

    RăspundețiȘtergere
  48. salut hit as vrea sa felicit pe toti cu sarbatoarea care vine si as vrea sa puneti un cintec la alegerea dumneavoastra

    RăspundețiȘtergere
  49. sunteti un post de radio cel mai tare

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna Hit! vreau sa transmit salutari la colegi de la Finante si Banci de la ASEM! in special grupei C! as dori un cintec de Niusha - Ciudo! merci mult! vam pupat...

    RăspundețiȘtergere
  51. Puneti va rog Maksim-Moi ahghel,pentru Jenea Covalenco de la domnishoara iubita

    RăspundețiȘtergere
  52. salutare hit fm as dori sa dau si eu salutare sotului meu nicolai si fetitelor mele nicoleta si alexandrina si sa le spun ca-i iubesc foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  53. salut hit
    vreau sai transmiteti lui vadim cami place mult.......!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  54. buna Hit ma numesc Valeria.As vrea sa-mi felicit tatal Vanea Bolotovici din satul Bumbata,cu ziua granicerului.Vreau sa-i spun ca-l iubesc mult!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  55. Salut Hit Fm.as dori sai transmit salutari Tatianei din partea lui Sergio.te iubesc foarte tare.si doresc piesa ei preferata ...Dorian – La Tormenta De Arena...

    RăspundețiȘtergere
  56. :D da, cantecu' precendent a fost BomBa!

    RăspundețiȘtergere
  57. From Italy with love for HIT FM!!

    RăspundețiȘtergere
  58. salut Hit.vreu sa transmit salutari satului tomai vechi si voua

    RăspundețiȘtergere
  59. salutari moldova de la italia privet la tomaieni si ialoveni de la renta.mie dor de voi.nam rabdare sa vin la moldova noastra

    RăspundețiȘtergere
  60. silvia sargu te iubesc, mie dor de tine

    RăspundețiȘtergere
  61. vreu sal felicit pe fratioru meu ion bordan de la roma cu ziua lui de nastere ii doresc sanatate si norok de la timofei

    RăspundețiȘtergere
  62. Salut HIT,salutari fierbinti la fetele din Telenesti !!!

    RăspundețiȘtergere
  63. va ascult si aici in grecia,cu voi ma simt ca acasa.ma numesc dumitru si salutari orasului cahul si sotiei silvia care o iubesc mult

    RăspundețiȘtergere
  64. SALUT VREAU SAI TRANSMIT SALUTARI IUBITEI MELE CRISTINA DE LA TOLEA SI VRIAU SA PUNETI PESA EI PREFERATA "IN ROCHIE ALBA DE MIREASA" DE PUIU CODRIANU. MERSI MULT

    RăspundețiȘtergere
  65. salut pune-ti va rog David Guetta titanium

    RăspundețiȘtergere
  66. Виталик Кушнир я тебя люблю

    RăspundețiȘtergere
  67. Salut hitFM....sunte-ti cei mai super....puneti va rog cintecul lui Laurentiu Duda Si Andreia Banica-Maria,maria

    RăspundețiȘtergere
  68. salut hit.fm... vreau sa-i transmit salutari prietenului meu Igor ce acuma doarme cu mesajul.... "scumpi scoala, afara e frumos si e pacat sa pierdem o zi atit de senina"....veronica.

    RăspundețiȘtergere
  69. salutari la toti unghenenii si voua hitik

    RăspundețiȘtergere
  70. salut la toti, puneti va rog o piesa cu bah tee

    RăspundețiȘtergere
  71. Как можно узнать какая песня играла сегодня ночью примерно с 00:00 до 01:00?

    RăspundețiȘtergere
  72. salut hit fm vreau sai facem bunici noastre o placere cu cintecul iubire de 3 sud est.sii spunem ca o iubim mult.de la nepoatele Ntalia si Valentina.

    RăspundețiȘtergere
  73. salut hit fm, ma numesc andrei, transmit salutari voua din torino, va ascult aici online si nu uit de voi, sunteti cei mai tari

    RăspundețiȘtergere
  74. salutari pentru sotul Oleg de la sotia Taniusa si feciorasul Nikita cu mesajul "Tati te iubim"

    RăspundețiȘtergere
  75. salutare hit!!! as vrea sa felicit toata lumea cu sfintele sarbatori de pasti.va rog sa puneti o piesa care near inveseli pe toti.cristina

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna Hit Punet va rog mult .... multtt o piesa SUPERRRRRRRRR !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  77. buna hit punet va rog pesa..CARMEN SERBAN LUCA,LUCA

    RăspundețiȘtergere
  78. salut hit CARMEN SERBAN LUCA,LUCA

    RăspundețiȘtergere
  79. nu mai puneti piesele Nataliei Gordienco , va rogggggggggggggg

    RăspundețiȘtergere
  80. salutari hiT vreu sa felicit pe toti in special care poarte numele de Ghita(gheorghe) si pe prietenii mei cu acest nume...in special celor mai buni...de la cahul Andrusul de Jos felicitari din partea (Viorica Olteanu)...:P

    RăspundețiȘtergere
  81. Salut Hit Fm, vreau sa puneti o piesa deosebita pentru un baiat ce tin mult la el..Mihai Dudnic sa stii c te iubesc tare...si imi este tare dor de tine de la Nastiusha ta

    RăspundețiȘtergere
  82. Salut hit sunteti cei mai tari si soooperi.,va rog o piesa de primavara va rog .mersi
    de la veronika

    RăspundețiȘtergere
  83. привет HIT FM вы лучшие в Кишинёве поставьте какую нибудь веселую песенку, Серёжа

    RăspundețiȘtergere
  84. buna hit....as dori sa ascult piesa lui Dan Balan Люби...mrs anticipat va iubesc

    RăspundețiȘtergere
  85. buna hit....as dori sa ascult piesa lui Dan Balan Люби...mrs anticipat va iubesc

    RăspundețiȘtergere
  86. Salutari lui sora mea cea draga Irina si cumnatelului meu Dima,va ador!!!!(Cristina Doroftei)

    RăspundețiȘtergere
  87. buna hit...ma numesc Catalina si as dori sa transmit salutari mamei mele Elena...si daca e posibil sa ascult piesa Sore Mihalache-Different....sunteti tari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut hitic ,doresc sa transmit un mare salut celor ce ma cunosc urindu-le succese la examene la fel si mie succes,sunteti cei mai super ,cel mai iubit si mai ascultat post de radio.rog piesa Massari – Dancing For Your Life ms mult, o seara buna in continuare.Zynutsa

      Ștergere
  88. buna hitik,doresc elevilor claselor a XII din Gura
    Galbenei inclusiv si mie succese la bacalaureat,pentru ei puneti piesa Inna – Endless (Phonk D'Or Remix)ms mult.sunteti super si cei mai tari.va doresc o seara buna in continuare.Zynutsa

    RăspundețiȘtergere
  89. salut Hit , as dori piesa Dony – Only Love pentru toti prietenii mei din Mindresti ! va iubesc..! o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna,ma numesc Maria.. si as dori sa transmit salutari fratiorului meu si ca mie dor de el... as dori cintecul Sol City Feat. Massari – That kinda love ! va iubesc! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  91. salut hitic ,doresc sa transmit un mare salut celor ce ma cunosc urindu-le succese la examene la fel si mie succes,sunteti cei mai super ,cel mai iubit si mai ascultat post de radio.rog piesa Massari – Dancing For Your Life ms mult, o seara buna in continuare.Zynutsa

    RăspundețiȘtergere
  92. suntetzi cei mai supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr

    RăspundețiȘtergere
  93. Salut Hit ........azi e ziua de nastere a unui bun prieten de al meu ......si as dori foarte mult sa puneti piesa Connect-R –eu Vara Nu Dorm...........va multumesc mult........cu drag Anonim...

    RăspundețiȘtergere
  94. salutari Hit.......vreu sal felicit pe Pavlik Moroz din satul Ucrainca raionul causeni.....felicitari cu cei 14 ani impliniti...multi ani inainte si succese in viata......

    RăspundețiȘtergere
  95. Palusa din satul Ucrainca ......sa fii sanatos.....vesel mereu .....viata lunga si multe multe succese.....si varog o piesa referita la aniversarea lui.......azi e ziua lui de nastere .......te iubim mult !!!

    RăspundețiȘtergere
  96. Buna hit,vrem prin intermediul dmnv. sa felicitam colega de serviciu Varban Elena din Leova cu Ziua de nastere,ii dorim:sa fie iubita,dorita,stimata,admirata.Multi ani!!! cu stima contabilitatea CMF.

    RăspundețiȘtergere
  97. Salut Hit1vreau sa transmit salutari si bafta la munca mamicei mele care munceste in gradina.Irina

    RăspundețiȘtergere
  98. Sunt o fidela ascultatoare a postului D-voastra de radio....sunteti o echipa BRAVO!!!UN PROFUND RESPECT !SUCCESE!!

    RăspundețiȘtergere
  99. Mihaela din Iasi,Romania va saluta si va place mult!O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  100. salut hit vreau sai transmit prin intermediul dumneavostra iubitei mele ina cibric de la ungheni ka o iubesc enorm.de la dima pendus

    RăspundețiȘtergere
  101. salut hit,vreau sa transmit salutari celor mai scumpi prieteni cu mesajul ii iubesc foarte mult si imi vor lipsi enorm,Danielei multa disctractie acolo la Moscowa,de la iubita lor prietena Xiusa,mersy

    RăspundețiȘtergere
  102. Привет Хит, так классно что вы есть...Хочу передать привет моим друзьям, Димону, Сереге и Владу, которые сейчас прекрасно проводят время на берегу моря. Поставьте пожалуйста вот эту композицию "Fly Project – Лето , солнце , жара танцуй до утра"

    RăspundețiȘtergere
  103. Salut HIT.FM Le doresc spor la munca familiei Casian. Si ca sa aiba dispozitia ridicata, doresc piesa Время и Стекло_Кафель (Ангелы не спят)

    RăspundețiȘtergere
  104. privet hit...vi superr...obaldennoe radio.... esli mojno..Chris Brown & Tyga – Dueces, dlea moei ludshei podrughi.. Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  105. Salut Hit Fm,as vrea sa-mi felicit cel mai bun prieten Cristi Rotaru cu ocazia zilei de nastere!La multi ani scumpule,esti cel mai bun!Multumesc mult,sinteti super!

    RăspundețiȘtergere
  106. salut hit,merci pentru dispozitia buna care ne-o da-ti in toata ziua si vreau sa le spun sotului Andrei si fetitei noastre Lavinia ca ii iubesc foarte mult,din parte sotiei Maria

    RăspundețiȘtergere
  107. salutare HIT ! Multumesc mult pentru buna dispozitie. Vreau sa le doresc familiei Cazacioc o munca cit mai plakuta si o vara frumoasa. Din partea ficei Aurica.

    RăspundețiȘtergere
  108. salutare hit.fm suntei cei mai tari. Va multumesk pentru buna dispozitie. Vreau sa transmit salutari tuturor prietenilor mei din Lipnic shi parintilor mei spor la munca. Va rog puneti o piesa vesela...( Aurica)

    RăspundețiȘtergere
  109. salut hit,as vrea sa urez dispozitie buna prietenii mele Cornelia si doresc sa solicit piesa : " Tonic-Humanize "

    RăspundețiȘtergere
  110. Salutare celor ce asculta Hit in special celor mai scumpi prieteni Victor,Olga,Daniela,Cristina,Ioana,Maria si Petru va iubesc mult si imi sunteti cei mai scumpi,o sa-mi lipsiti dragilor,hi-q as prietenii va rog,de la micuta lor Oxy,merci

    RăspundețiȘtergere
  111. Salut! Va Vom fi foarte recunoscatori daca ati difuza pe postul DVS careva melodii din repertoriul interpretei de muzica usoara Natalia Boboc. Mersi anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  112. salut hit fm doresc sa transmit salutari la tot buiukaniu de la piciu

    RăspundețiȘtergere
  113. salut hitik...puneti va rog piesa Teleport si spuneti cine o interpreteaza....mersi mult anticipat sunteti cei mai tari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  114. salur sunt Cristina as vrea sai salut pe toti cei mare m-au recunoscut din satul Andrusul de sus

    RăspundețiȘtergere
  115. salut ma numesc Cristina si as vrea sa-i salut pe toti care m-au cumnoscut din andrusul de sus in special mamei .surorii,si prietenelor Dana si Catalina.Si as vrea piesa potap si nastea-priletelo

    RăspundețiȘtergere
  116. spuneti si mei va rog cum se cheama acel mp3 cu "Лето"

    RăspundețiȘtergere
  117. salut ma numeskvadim as dori pesa eu vara nu dorm pentru toti kare nu dorm vara apropo radio e cel mai super ....

    RăspundețiȘtergere
  118. buna ma numesk vadim si as vrea pesa eu vara nu dorm pentru toti prietenii mei kare vara nu dorm...ms mult .

    RăspundețiȘtergere
  119. salut hit fm as vrea sa transmit lui Dima Iorga din Cahul ca il iubesc mult si ii doresc o zi cit mai buna si daca se poate puneti melodia dara feat. carla s dreams - влюблены, va multumesc ca sunteti si va ascult cu o placere deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  120. salut ma numesc Cristina si as vrea sal felicit pe fratiorul meu iubit cu ocazia zulei de nastere LA MULTI ANI fratioate si as vre o pesa de STEFAN ROSCOVAN-AZI E ZIUA MEA PRIETENI

    RăspundețiȘtergere
  121. Salutare Hitik..vreau sa transmit salutare la tot satul Singereii Noi...si pentru ei o dedicatie muzikala(Best Romanian Songs 2012 ♫ Dj iMa
    – Best Romanian Songs din partea Mihaelei ,,,merCi anticipat.sunteti cei mai tari..

    RăspundețiȘtergere
  122. salut vrau sa va urez succes. si asa dori sa ascult pesa lui arash_feat._helena_-_broken_angel, mersi!!!

    RăspundețiȘtergere
  123. noroc puneti ceva interesant de david guetta

    RăspundețiȘtergere
  124. salut hitfm shi celor care asculta radioul...suntetzi superrrr...bravooo......transmit salutari shi scumpului meu sergiu...te iubesc mult...vreau sa ascult piesa Многоточие - Прощай школа... va rog

    RăspundețiȘtergere
  125. salut hitik..vreau piesa Многоточие - Прощай школа...

    RăspundețiȘtergere
  126. salut hit fm puneti pitbull rain over me

    RăspundețiȘtergere
  127. salutare hit as vrea sa ascult ceva de irina crug mersi si o zi placuta tuturor

    RăspundețiȘtergere
  128. salut HIT vreau sa transmit salutari la toti cei ce ma asculta si sa le doresc o seara placuta alaturi de voi puneti va rog CHRIS PARCER-SYMPHONY

    RăspundețiȘtergere
  129. salut hit fm puneti pitbull rain over me

    RăspundețiȘtergere
  130. salut hit sunteti super.....puneti va rog piesa Corina-A ta....va multuesc

    RăspundețiȘtergere
  131. salut hit..ma numesc silvia transmit salutari tuturos ascultatorilor as vrea sa difuzati piesa Corina-A ta...va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  132. Cum se numeste Piesa spunetimi va rog?
    (Nam sa te pierd in miez de noapte, gindul imi este prea departe, pasari strig in ceruri moarte, este prea tirziu sa stii ca n-am sa te chem)

    RăspundețiȘtergere
  133. salutari hit, dorim sa transmitem multe salutari prietenei noastre Iana de la Mihaela si Elena, te iubim mult de tot draga noastra, puneti va rog piesa lui Robbie Williams Feel.pupici

    RăspundețiȘtergere
  134. salut hit fm as vrea sa fac o dedicatie pentru sotul meu sergiu cu mesajul TE IUBESC MULT as vre sa ascult pesa eu toamna ma culc mersi mult si va doresc o zi superba tuturor

    RăspundețiȘtergere
  135. salutare...as dori va rog frumos Oceana-Endless Summer

    RăspundețiȘtergere
  136. buna HIT wreau sai spun lui odorashu mau ka il iubesk enorm...sh skumpelor mele kolege un salutik...sintetzi cei mai tari

    RăspundețiȘtergere
  137. salutare sunteti cei mai tari!!!

    RăspundețiȘtergere
  138. Buna seara hit...asi vrea sal felicit pe seful meu cu ziua de nastere care implineste 38 ani,care se numeste Canatui Mihail,ii doresk multa sanatate ,multa fericire si multe bucurii.din partea colectivului de lucru inclusiv de la Tolea,

    RăspundețiȘtergere
  139. PENTRU NEPOTELUL NOSTRU IUBIT SI SANDEL NUMIT,AZI IN ZI DE SARBATOARE NOI VENIM CU O URARE:LA MULTI ANI SA NE TRAIESTI,PE NOI LA FEL SA NE IUBESTI,SA FII VESNIC BUN SI BLIND CIT VEI TRAI PE PAMINT.LA MULTI ANI!SEMNEAZA NANII ALEXANDRU SI IRINA COJOC DE LA MOSCOVA

    RăspundețiȘtergere
  140. salut hit,pune-ti va rog un medleac frumos.

    RăspundețiȘtergere
  141. Salut Hit fm ma numesc PAVEL si as vrea sa salut totii lucratorii cazinoului Fenix mai ales Cea mai buna si Sexy Operatoare Liuba si as dori piesa grupei NaNa

    RăspundețiȘtergere
  142. Buna Hit,vreau sa transmit sanatate si multi pupici buneilor mei din satul Bratuleni si Kirnesti,ii iubim si ne este dor,mesajul de la Nepotul Nikita din Portugalia.

    RăspundețiȘtergere
  143. salut hitik puneţi o piesă veselă .

    RăspundețiȘtergere
  144. salutari hit de la Montreal,noi si aici va ascultam,vreau sami felicit feciorul cu ziua de nastere Alexandru care a implinit astazi 3 anisori,salutari si la parintii nostii Tudose Maria din Stauceni ,si la toti prietenii nostri familiei Zbirciog,Besliu,Tafi

    RăspundețiȘtergere
  145. salut hit,as vrea transmit spor la munca lui vasea pancu ca munceste din greu de la fratele lui

    RăspundețiȘtergere
  146. salut hit puneti va rog tacata

    RăspundețiȘtergere
  147. salut hit,as vrea sa transmit salutari sotului meu sfint ,,Dumitru" felicitari cu ziua de eri, as dori sa stii te iubesc enorm,de la scumpa ta Angelika

    RăspundețiȘtergere
  148. SALUT..VA SCRIU DIN ITALIA VREAU SA TRANSMIT MULTE URARI DE BINE LA TOTI CEI DRAGI..MARCELA

    RăspundețiȘtergere
  149. privetik Hit menea zavut Lena, haciu peredati privet svoemu muju Vanecike i skazati emu sto on u menea samii harosii ,zameceatelinii muj na svete, u nas skoro god, ti daris mne ulibku , sceastiea imaea jizni staboi skazka, liubliu tebea pajalusta pastavte pesniu goreacii shokolad bereghi

    RăspundețiȘtergere
  150. salutare la toti puneti va rog ha bibi hai

    RăspundețiȘtergere
  151. ♥ place..playlistul de muzica))

    RăspundețiȘtergere
  152. Salut HIT FM... as vrea sa trasmit salutari tuturor prietenilor mei... si familiei mele...
    Puneti va rog piesa David Guetta [feat. Sia]– She Wolf

    RăspundețiȘtergere
  153. From France with love for HIT FM!!

    RăspundețiȘtergere
  154. salutare hitic as vrea sa o felicit pe sora mea Hlistun Natalia cu ziua de nastere la cei 19 ani impliniti toata familia noastra ii ureaza ferecire dragoste as fi dori sa ascult o piesa de Maxim de la valentina

    RăspundețiȘtergere
  155. salut hitfm , sunteti super, mi dor di moldova,ANA DIN ITALIA

    RăspundețiȘtergere